Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
26.02.2025
Как да се отличим като работодател от останалите компании?
В днешния конкурентен пазар на труда привличането и задържането на най-добрите таланти изисква повече от просто предлагане на добра заплата. Кандидатите търсят компании, които са в съответствие с техните ценности, осигуряват положителна работна среда и инвестират в благосъстоянието на служителите.
Employer branding-ът помага точно за това – дава възможност на организациите да се откроят, което ги прави предпочитан избор за търсещите работа, като същевременно подобрява ангажираността и задържането на служителите.
Но какво точно е работодателска марка и как можете да изградите такава, която наистина отразява културата и ценностите на вашата компания? Да проучим.
Employer branding е процес на оформяне и популяризиране на репутацията на компанията като желано място за работа. Той отразява как служителите, търсещите работа и дори широката общественост възприемат вашата организация. Силната работодателска марка помага на бизнеса за:
Компаниите с развит Employer branding не само попълват позиции по-бързо, но и изграждат работна сила, която е по-мотивирана, ангажирана и продуктивна.
1. Определете своето предложение за стойност на работодателя (EVP)
Създайте убедително предложение за стойност – ясно изявление, което съдържа това, което прави компанията ви уникална като работодател. То трябва да подчертае основните ценности, предимства и възможности, които предлагате на служителите, с което да се отличавате от конкурентите.
2. Определете целевата аудитория
Сегментирайте целевата си аудитория, която може да включва потенциални кандидати за работа и настоящи служители.
3. Подобрете на опита на служителите
Създаването на работодателска марка не е свързано само с външното възприятие, а започва отвътре. Инвестирайте в подобряване на преживяванията на служителите, включително кариерно развитие, култура на работното място, програми за признание и баланс между професионалния и личния живот. Вашите служители могат да бъдат най-добрите посланици на марката ви.
Искате ли да се потопите по-дълбоко в стратегиите за Employer branding и да получите практически съвети за подобряване на репутацията на вашата компания? Изтеглете нашата безплатна електронна книга „Employer Branding - Как компанията ви да изпъкне от тълпата“. В книгата разглеждаме всяка стъпка в детайли и представяме примери от практиката, които ще помогнат на вашата компания да привлече и задържи най-добрите таланти.
След като бъде създадена стратегическата основа, следващата важна стъпка е изграждането на марката - процесът на формиране на начина, по който вашата работодателска марка комуникира с вътрешните и външните публики.
Ето какво трябва да се направи на този етап:
1. Разработване на последователни послания
Създайте ясни, последователни послания, които представят EVP на вашата компания и образа, който искате да създадете.
2. Съгласувайте всички канали и материали
Комуникацията на работодателската марка трябва да бъде интегрирана във всички канали, за да се осигури последователност в начина, по който се възприема вашата компания.
3. Визуална идентичност и дизайн
Наред с последователните послания, визуалните елементи на вашата работодателска марка са от решаващо значение. Изборът на дизайн като лога, цветове, шрифтове и изображения - трябва да бъде в съответствие с цялостното брандиране на компанията.
Какво трябва да направите след този етап? Как да ангажирате служителите си и да подобрите процеса по набиране на персонал? Разберете повече в книгата „Employer Branding - Как компанията ви да изпъкне от тълпата“. Изтеглете я БЕЗПЛАТНО ТУК.
Още полезни теми и ресурси:
[Е-книга] Employer Branding - Как компанията ви да изпъкне от тълпата
[Е-книга] Война за таланти: Как да привлечете най-добрите служители?
4-те стълба на благосъстоянието на служителите: Как да изградим мотивираща работна среда