Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
16.06.2023
Edenred се присъедини към CAC 40, референтния индекс на фондовата борса в Париж. Решението беше взето от Комитета за експертни индекси на Euronext Paris, в сила от 19 юни 2023 г.
След като радикално промени своя бизнес модел, днес Edenred се превърна в незаменим партньор за работещите хора в 45 държави. Тази трансформация доведе до устойчив и печеливш растеж. Този растеж позволи на Групата да достигне нов мащаб, като основните бизнес и финансови показатели (общи приходи, EBITDA, нетна печалба, свободен паричен поток) се удвоиха между 2016 г. и 2022 г. През същия период пазарната й капитализацията се е увеличила повече от три пъти, от 4,4 милиарда евро в края на 2015 г. до 15,2 милиарда евро на 8 юни 2023 г.
Този ангажимент е отразен в политиката за корпоративна социална отговорност на групата – „Ideal“. Тази програма стартира през 2017 г. и гарантира положителното въздействие, което продуктите на Edenred оказват върху поведението на потребителите чрез предоставяне на достъп до здравословна храна и устойчива мобилност.
Включването на Edenred в CAC 40 се случи само няколко месеца след стартирането през октомври 2022 г. на стратегията Beyond 22-25. Чрез този план Групата си постави още по-амбициозни финансови цели, отколкото в предишния си план, с ангажимент за генериране на годишен съпоставим ръст на EBITDA с повече от 12% и годишен обменен курс на свободен паричен поток/EBITDA с повече от 70%. ESG политиката е дълбоко вградена в стратегията Beyond 22-25, с по-големи извънфинансови ангажименти, включително достигане на нетни нулеви въглеродни емисии до 2050 г. и е в съответствие с целите на SBTi.
Въз основа на този план Edenred вярва, че може да се стреми към общи приходи от около 5 милиарда евро до 2030 г. чрез комбинация от органичен растеж и придобивания. Силното представяне, регистрирано след представянето на стратегията Beyond 22-25, както и скорошното придобиване на Reward Gateway, потвърждават амбициите на Групата. Като доказателство, цената на акциите на Групата се е повишила с над 20%, отразявайки пазарното доверие в продължаващата траектория на устойчив и печеливш растеж на Edenred.
„Горди сме, че се присъединихме към CAC 40, крайъгълен камък в историята на Edenred само няколко месеца след включването ни в индекса CAC 40 ESG. Бих искал горещо да благодаря на 12 000 служители на Edenred, без които нищо от това не би било възможно. Тази чест е доказателство за успешната трансформация на Групата. Свързвайки 52 милиона потребители и 2 милиона търговци чрез близо 1 милион корпоративни клиенти, Edenred се утвърди като в незаменим партньор за работещите хора. Нашите продукти осигуряват подходящи, реални отговори на нуждите на нашите клиенти. На фона на променящите се работни практики, нашите продукти са по-привлекателни от всякога. И тъй като отразява както нашата пазарна капитализация, така и ликвидността на акциите, това включване в индекса CAC 40 е доказателство за доверието на инвеститорите в нашия стратегически план Beyond 22-25 и нашите перспективи за генериране на устойчив и печеливш растеж“.
Прочетете цялата новина тук.