Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
09.03.2020
Европейската директива за платежни услуги PSD2 изисква въвеждане на ПИН при безконтактно картово плащане
За да бъдат картодържателите сигурни и защитени, Европейската директива за платежни услуги PSD2 изисква въвеждане на ПИН при безконтактно картово плащане, когато:
- правим 6-та поредна безконтактна трансакция без ПИН (под или до 50 лева)
или
- когато общата сума на безконтактните ни трансакции, за които не сме въвели ПИН, достига 300 лева
Тоест ПИНът се изисква на всяка 6-а трансакция и на всяка трансакция след натрупване на 300 лева картови плащания. Кой от двата критерия описани по-горе се прилага за всяка карта зависи от банката издател на картата.
- Потребителите няма да открият промяна и да изпитат затруднения, с изключение на посочените погоре случаи, когато ПОС терминалът ще изиска въвеждане на ПИН – дори и за суми до 50 лева, в случая че вече правим 6-та поредна трансакция
- Възможни са случаи, когато определен ПОС терминал все още не съответства на новите изисквания и това може да доведе до отказ на трансакция. Необходимо е отново да се започне трансакция и картата да се вкара в ПОС терминала за контактно плащане, а потребителят да въведе своя ПИН при плащането.
Очаква се до 31 март 2020 г. всички ПОС терминали да съответстват на новите правила, но единични изключения в преходния период могат да се случат. Нека запознаем всички служители и потребители с новите правила, какво да очакват и как да реагират в случай на отказана трансакция.