България
България

Как пандемията промени хранителните навици на работещите?

09.03.2021

Проучване, проведено от Идънред България за нагласите на потребителите по време на пандемията от Covid-19.

11.03.2021 г.

Доклад Идънред БългарияПандемията от Covid-19 промени навиците ни и принуди много от нас да останат вкъщи за неопределен период от време. Това се отразява на хранителните навици и нагласите за употреба на ваучерите за храна на работещите.

Идънред България – водещ оператор на ваучери за храна – проведе детайлно проучване, за да научи повече по темата. Анкетирани бяха 451 служители, работещи в компании от различни сектори в периода октомври – ноември 2020 г.

Повече от половината (53%) от респондентите казват, че са започнали да се хранят по-здравословно и да обръщат повече внимание на здравето си

81% са приготвяли храната си предимно вкъщи по време на ограничителните мерки. Близо 62% отговарят, че не са поръчвали храна от ресторанти, а тези които са го правили, са предпочитали ресторанти, които познават добре от преди (32%).

Служителите продължават да оценяват високо ваучерите за храна и очакват да могат да ги използват за онлайн разплащания и за плащане в платформите за доставки на храна.

Какви са другите изводи:

  • Променили ли сме навиците си за хране в контекста на пандемията?
  • Какви са очакванията на потребителите към ресторантите и към ваучерите за храна?
  • Къде използват своите ваучери за храна и променило ли се е това в контекста на кризата?
  • Каква сума харчат работещите за обяд и какво е важно за тях при избора му?

Какви точно са нагласите на потребителите и още много интересни отговори може да намерите, като изтеглите БЕЗПЛАТНО пълния доклад от тук.