Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
05.07.2021
Идънред Груп отвори нова глава в своето участие в океанските състезания. Новата платноходка Class40 беше пусната на вода и кръстена в петък.
След шестмесечно строителство в корабостроителницата JPS Production в Бретан, новата платноходка Class40 беше пусната на вода и кръстена в петък, 11 юни 2021 г. в морския град La Trinité-sur-Mer. На церемонията присъстваха Edenred шкиперите Емануел Льо Рош, Базиле Бурньон и Бертран Думази (председател и главен изпълнителен директор). Mach 40.4 е най-новата платноходка, базирана на дизайна Manuard. Платноходката ще се състезава в Transat Jacques Vabre следващия ноември.
На церемонията по кръщаването на Class40 в слънчевото градче La Trinité-sur-Mer присъстваха много служители на Идънред и ветроходни професионалисти. Всички са обединени от чувството на ентусиазъм, тъй като пускането на новата лодка представлява кулминацията на месеци работа. Новото поколение Class40 предоставя на екипа на шкипърите на Идънред чудесен инструмент за постигане на големите им амбиции.
„Възможността да започнем ново приключение с лодка като Class40 е невероятна! Нямам търпение да я пуснем на вода и да започнем да тренираме, за да можем да видим какви ще бъдат резултатите. Петте месеца до Transat Jacques Vabre ще ни дадат време да опознаем лодката, за да започнем състезанието на живота си при най-добрите възможни условия “, каза Еманюел Льо Рош, капитан на Class40.
Transat Jacques Vabre е основната цел на сезона, като състезателите отплават за Мартиника от Хавър на 7 ноември 2021 г. За това състезание Еманюел Льо Рош ще бъде придружен от Пиер Кирога.
Пиер Кирога е опитен моряк от Бенето Фигаро и опитен състезател. Той носи титлата вицешампион и победител в състезанието Challenge Espoir, организирано от Center d’Entraînement Méditerranée. Пиер се включва в океанските състезания през 2016 г., след което през 2019 г. се присъединява към програмата Macif Skipper, която подкрепя млади таланти в морските спортове. Той се гордее с дълъг списък от постижения и солиден опит с Figaros.
Някои деца мечтаят да станат супер герои. От дете Еманюел Льо Рош (един от шкиперите на Class40) мечтае за морето, ветроходството, приключенията и безкрайния океан:
„Започнах да плавам много млад, участвах в много състезания, борих се упорито и станах шкипер. Винаги трябва да помним мечтите си. Днес мечтата от детството ми да учасвам в Route du Rhum е реалност. Идва момент, когато си казваш, че ако наистина искаш да сбъднеш мечтата си, сега е точното време, в противен случай това никога няма да се случи. Купих лодка, тренирах и потърсих партньор, който да ме подкрепи. Идънред се оказа перфектният партньор. Това е „човешка“ компания, свързваща различни аудитории, помагаща на служителите всеки ден. Споделяме едни и същи ценности като семплост и въображение. Важна е не победата, а пътят до нея. Важното е да сбъднеш мечтата си“.
През 2017 г. Идънред за първи път влиза в света на спонсорирането на спорта, избирайки ветроходство и позволявайки на Еманюел Льо Рош да се включи в първата си голяма надпревара. С този жест компанията популяризира основните си ценности: въображение, семплост и ангажираност.