Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
01.08.2022
Групата на Edenred регистрира рекордни резултати за първото полугодие, водена от привлекателността на дигиталните си решения и от политиката си за иновации.
Тези резултати са продължение на много доброто представяне за първото тримесечие, което доведе до настоящите рекордни резултати:
- Общи приходи от 922 милиона евро през първата половина на 2022 г., което е ръст от 21,7% в сравнение с ръста от 18,1% спрямо първата половина на 2021 г.
- EBITDA от 365 милиона евро - ръст от 23,6%, в сравнение с ръста от 22,0% за предходната година
- Нетна печалба, дял на групата от 170 милиона евро - ръст от 27,5%
- Силно генериране на парични потоци, със средства от операции преди други приходи и разходи (FFO) от 299 милиона евро - ръст от 17,5%
- Нетен дълг: 1,06 билиона евро, значително по-нисък в сравнение с края на юни 2021 г. (1,45 билиона евро)
Този ефект произтича от мощността, технологията и гъвкавостта на дигитална платформа:
- Продължаващо внедряване на стратегията Beyond Food в социалните придобивки за служители, по-специално с бързото разширяване на предлагането на многофункционални придобивки във Франция (включително Kadéos, ProwebCE и Ticket Mobilité), интегрирани в мобилното приложение MyEdenred.
- Продължаващ успех на предложението Beyond Fuel, дължащ се на пълната дигитализация на решенията за управление на поддръжката на автопаркове, даващи достъп до широко портфолио от услуги.
- Продуктова и технологична иновация за обогатено омниканално потребителско изживяване, например с пускането на UTA EasyFuel® за мобилни транзакции за разплащане с карта директно на колонката за гориво
- Устойчив импулс за спечелване на нови партньори в недостатъчно проникнали пазари, като пазарите на МСП във Франция и Германия, задвижвани от внедряването на внимателно съобразени канали за продажба, както се демонстрира от успеха на платформите за онлайн продажби, които вече са налични в 14 държави.
- Амбициозна политика за ЕСУ с нефинансови показатели в съответствие с целите за 2022-2030 г.
- Решения, допринасящи за един по-добър свят, както е илюстрирано от новата глобална програма Move for Good, предназначена да съпътства клиентите на услугите за мобилност при техния зелен преход.
Генерирането на устойчив и печеливш растеж в новия макроикономически контекст върви по план:
- Въз основа на силния си импулс на продажбите и платформа, която е все по-привлекателна благодарение на технологичните инвестиции, групата на Edenred е готова да улови възможностите от структурните тенденции, като по-широкото разпространение на дигитализацията и радикалните промени в работния свят.
- Групата на Edenred също трябва да се възползва от благоприятния макроикономически контекст – нарастващата инфлация прави решенията на Групата още по-привлекателни и води до допълнителни приходи, особено поради по-високите лихвени проценти.
- С оглед на тези фактори Групата се стреми към рекордно висока EBITDA между 770 милиона евро и 820 милиона евро в рамките на 2022 г., спрямо 670 милиона евро през 2021 г.
***
„Благодарение на осезаемия импулс на растеж през второто тримесечие, групата на Edenred постигна рекордно представяне през първата половина на 2022 г. със силно увеличение на приходите. Оперативните приходи нараснаха с двуцифрени числа във всички бизнес направления и региони на Групата, а EBITDA достигна рекордно високо ниво за първото полугодие. Тези резултати показват, че Edenred успява да използва уникалните предимства на своята дигитална платформа, за да продължи навлизането си на пазара в новата макроикономическа среда. Решенията, които Групата предлага, привличат все повече клиенти, които ги разглеждат като възможност да увеличат покупателната способност на своите служители, да насърчат по-отговорно поведение или да затегнат контрола на разходите си. Сега Edenred е по-добре подготвена от всякога да следва траекторията си на устойчив и печеливш растеж през втората половина на годината и след това. Групата продължава да увеличава своите технологични инвестиции, които я превърнаха във водещ иноватор на своите пазари. В светлината на тези постижения, ние сме уверени в нашите перспективи за втората половина на 2022 г. и се стремим към рекордно висока EBITDA между 770 милиона и 820 милиона евро в рамките на цялата година“.
Разгледайте още:
Новината на официалния сайт на Групата на Идънред
Годишни финансови резултати за 2021
Приходи за първото тримесечие на 2022