Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
18.10.2022
Научете от Food Barometer - проучване на Идънред България за употребата на ваучерите за храна и хранителните навици на работещите.
Food Barometer е проучване, координирано от Edenred в 20 държави, включително България. През 2021 година Идънред и нейните партньори интервюираха повече от 66 400 служители и 1370 собственици на ресторанти в 20 страни, включително България, за да анализират хранителните навици на служителите и влиянието на локдауните върху храненето и бизнеса.
През септември 2022 г. за трета поредна година Идънред България проведе проучването Food Barometer за употребата на ваучерите за храна и хранителните навици на работещите. Тази година във въпросника попаднаха теми като настоящата икономическа обстановка, дигитализацията на ваучерите за храна, намаляване на разхищението на храни и др. В детайлното проучване, което Edenred Bulgaria проведе по темата в периода септември 2022 г., взеха участие 824 служители, работещи в компании от различни сектори от цялата страна.
През изминалата година се наблюдаваше рязко покачване на цените на множество продукти и услуги. Затова бе интересно да разберем каква е прогнозата на потребителите за техните разходи през следващите месеци и за какво предполагат, че ще харчат най-големи суми.
Резултатите от проучването показват, че основните разходи са свързани със сметките за енергия и с хранителните продукти. Наблюдава се интерес към употребата на ваучерите освен за храна, също и за други услуги. Голям процент от ползвателите на ваучери за храна (91%) биха продължили да ползват ваучерите си за заплащане на храна, 75% биха искали да заплащат битови сметки с ваучерите, а 31% ще ги използват за туристически услуги.
Според 93% от анкетираните цените на храните ще окажат най-голямо влияние върху бюджета им. Цели 76% отговарят, че разходът им за храна ще се увеличи много. Все пак най-голям процент от запитаните (82%) смятат, че най-големият им разход ще е за енергия.
Голям процент от анкетираните (77%) подкрепят дигитализацията на ваучерите за храна и биха желали да ги използват под формата на карта за разплащане на ПОС терминал. Още по-висок дял от потребителите (91%) смятат, че това е по-удобният вариант, а 46% предпочитат този вариант, защото е по-добър за околната среда.
Служителите продължават високо да оценяват приноса на ваучерите за храна към своя бюджет, като 71% споделят, че те увеличават покупателната им способност и ако не ги получават, това ще се отрази отрицателно на бюджета им за храна. Запазва се високият дял на употребата на ваучерите в супермаркети (97%). Едва 4% от анкетираните използват ваучерите си за хранене в ресторант.
Почти 83% от анкетираните смятат, че ще пазаруват повече с ваучерите си за храна и ще приготвят повече ястия удома, ако сумата на ваучерите им бъде удвоена, а 51% от респондентите смятат, че увеличението на сумата ще подобри качеството на тяхното хранене.
Сумарно 73% от анкетираните са загрижени от проблема с разхищението на храна. Оказва се, че 42% от хората са съгласни, че кризата с Covid-19 е насочила вниманието им към тази тема. Повече от половината от участниците (73%) биха искали да знаят кои заведения предприемат действия против разхищението на храна.
Отговори на тези и на още много други въпроси, свързани с ваучерите за храна, можете да научите, като изтеглите БЕЗПЛАТНО пълния доклад.