Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
08.12.2021
Food Barometer – Проучване на Идънред България за употребата на ваучерите за храна и хранителните навици на работещите по време на пандемията от Covid-19
Food Barometer е проучване, координирано от Edenred в 20 държави, включително България. През 2021 година Идънред и нейните партньори интервюираха повече от 66 400 служители и 1370 собственици на ресторанти в 20 страни, включително България, за да анализират хранителните навици на служителите и влиянието на локдауните върху храненето и бизнеса.
За втора поредна година Идънред България проведе проучването Food Barometer за употребата на ваучерите за храна и хранителните навици на работещите по време на пандемията от Covid-19. Пандемията промени навиците ни и принуди много от нас да останат вкъщи за дълго. През изминалите две години за нас беше интересно да проследим как това се отрази на хранителните навици и нагласите за употреба на ваучерите за храна на работещите. Резултатите от проучването показват нарастване на онлайн поръчките за храна, както и увеличаване на интереса към теми като здравословното хранене и разхищението на храна.
В детайлното проучване, което Идънред България проведе по темата в периода септември – октомври 2021 г., взеха участие 487 служители, работещи в компании от различни сектори от цялата страна.
Съгласни или напълно съгласни са 56,9% от респондентите, а 43,1% от запитаните не са съгласни, че кризата с Covid-19 ги е накарала да се хранят по-здравословно и да обръщат повече внимание на здравето си. За сравнение – през 2020 г. 53% от хората са отговорили, че се хранят по-здравословно в следствие на кризата.
Интересен е фактът, че кризата с Covid-19 е направила хората по-загрижени (75,4%) към проблема с разхищението на храна и е насочила вниманието им към необходимостта от опазване на околната среда.
Служителите оценяват високо ваучерите за храна. Очакванията им са да могат да ги използват за онлайн разплащания и за плащане в платформите за доставки на храна.
Анкетата отговаря още на въпросите:
Отговори на тези въпроси и на още много други може да научите, като изтеглите БЕЗПЛАТНО пълния доклад.
Научете повече по темите здравословно хранене и разхищение на храна в блога ни.
Последни новини около ваучерите за храна.