Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
29.05.2024
Най-новата онлайн платформа на Идънред България за поръчка на ваучери за храна.
Добре дошли в света на модерните решения за корпоративни социални придобивки! В тази статия ще ви представим топ функционалностите на клиентската онлайн платформа Edenred+.
През 2024 г. поръчките на ваучерите се случват изцяло онлайн в платформата на Идънред България, бързо и лесно, в удобно за вас време.
Разполагате с 2 опции за добавяне на служители към вашата поръчка, в зависимост от вашите предпочитания:
Всеки следващ месец можете бързо да подновявате поръчката си, като използвате автоматично данните от последната поръчка (които имате възможност да редактирате).
*Не забравяйте, че можете да зареждате дигитални ваучери за храна до 200 лв. на служител, които са освободени от данъци и осигуровки.
Единственото, което трябва да направите в Edenred+, е да заредите ваучерите за храна на служителите си!
Те сами избират предпочитания от тях начин на плащане директно от своето приложение. Служителите ви могат да поръчат физическа пластика, или да добавят виртуална карта директно към дигиталния си портфейл - всичко е в техните ръце!
Не се налага да се занимавате и със заявки за замяна на изгубени или откраднати карти - служителите могат да направят това само с няколко клика в приложението.
Какво е виртуална карта?
Виртуалната карта използва безконтактна технология, за да работи по същия начин като физическата карта. Разликата е, че виртуалната карта се съхранява в портфейлите за смартфони, вместо във физическите ни портфейли. Тъй като в този случай дигиталният ваучер за храна не е под формата на пластика, се спестяват и разходите по доставка и вредите върху околната среда.
Препоръчваме на вашите служители да изберат виртуална карта. Ето 5 причини за това:
Онлайн платформата на Идънред България максимално улеснява процеса на плащане на ваучерите за храна, който се състои само от няколко бързи стъпки. Платформата предоставя пълна прозрачност, като можете да проследявате всички ваши документи и плащания.
- Лесно плащане на електронните ваучери чрез банков превод
На последната стъпка от поръчката ви нашите банкови данни ще бъдат показани на екрана и ще бъдат изпратени и по имейл. Всичко, което трябва да направите, е да ги копирате и да направите превода от вашата банкова сметка.
- Проследяване на статус на поръчка от менюто „Последни поръчки“
Когато направите поръчка, можете да проследите нейния статус. Можете да видите и всички ваши минали поръчки.
- За да ви улесним, ви изпращаме фактурата директно по имейл
- Винаги можете да направите справка на фактурите и плащанията директно от вашия акаунт в Edenred+
Ако имате няколко свързани фирми, които искате да управлявате от един акаунт, ние имаме решение! Възможно е да достъпите всички фирми през един акаунт, от който да зареждате картите на служителите в отделните фирми. Трябва само да ни информирате!
Можете да добавите един или повече потребители към вашия акаунт в Edenred+, както и да позволите на избрани членове от вашия екип да управляват фирмените придобивки успоредно с вас. Всичко това се случва от менюто на онлайн платформата. Имате възможност да давате следните права за достъп:
Администратор |
Администраторът е най-обхватната роля и позволява достъп до всички функционалности в клиентския портал. Тя е единствената роля, която може да добавя нови потребители. |
Мениджър |
Мениджърът предоставя на потребителя достъп до всички функции в клиентския портал, с изключение на възможността да добавя нови потребители. |
Одитор |
Тази роля е предназначена само за консултации. Потребителят може да преглежда подробности за минали поръчки и документи. |
Ако искате повече информация за дигиталните ваучери за храна или искате да направите поръчка, може да се свържете с нас тук.