България
България

Incentivo - Всичко за Вашата B2B и B2C програма за лоялност на едно място

29.01.2021

Идънред Медияпост Хит Мейл създадоха Incentivo – нова и удобна платформа за B2B и B2C програми за лоялност

incentivo vsichko programa loqlnost

Кой е най-важният показател за устойчив бизнес?

През 2021 г. сред най-ключовите показатели за компаниите, които търсят устойчиво бизнес развитие, отново ще бъде лоялността на потребителите. След изненадващото разпространение на COVID-19 и турбуленцията, която разтърси повечето сектори на икономиката, придържането към продуктите или услугите на една компания или марка наистина става по-важна от когато и да било.

Идънред България постоянно се интересува от бизнес процесите в страната и още по- прецизно наблюдава развитието на своите партньори. Забелязва се необходимост от промяна на съществуващите модели за стимулиране на продажбите там, където е необходимо. 

Кое е решението за поощряване на продажбите сред клиенти и партньори?

След няколко успешни съвместни проекта, в края на миналата година Идънред и Медияпост Хит Мейл решиха да обединят своя доказан международен опит и част от услугите си в нова платформа – Incentivo. Чрез нея компаниите стимулират повторяеми продажби сред своите партньори или крайни клиенти, като ги награждават за тяхната лоялност. Incentivo комбинира предплатената, презареждаема карта за награда на Идънред и технологичната и маркетингова експертиза на Медияпост Хит Мейл при разработване на лоялни програми. Така бизнесът разполага с достатъчно гъвкаво цялостно решение, което може да приложи лесно и бързо, независимо от това какви са установените вътрешнофирмени процеси.

Научете "Какво е инсентив и как помага на бизнеса" тук, както и "Какви са видовете инсентив програми".

Какво е Incentivo и как работи?

Платформата Incentivo е цялостно решение за организиране и управление на уеб-базирани програми за лоялност. Тя осигурява готова структура за разнообразни активности, която може да бъде адаптирана към всеки дизайн и механизъм, съобразен с изискванията на компанията-организатор. По този начин разработването и стартирането на напълно функционална програма отнема далеч по-малко време от обикновено – между 1 и 3 месеца в над 90% от случаите. В допълнение на това, платформата предлага достъп до справки, подходящи за анализи и отчети.

Начинът на работа е лесен за разбиране от потребителите. Срещу доказателства за покупка (напр. уникални кодове, снимки на касови бонове/ фактури, т.нар. sell-out отчети и др.), вместо физически награди компаниите предоставят на клиентите или партньорите си презареждаема карта Mastercard, осигурена от Идънред. Тя винаги е на тяхно разположение и може да се използва при покупки на ПОС терминал или онлайн. Възможно е картата да бъде заключена за потребление на ниво обект или верига / група търговски обекти.

Заради модулния си характер Incentivo предоставя огромни възможности за избор на механизъм и валидиране на доказателствата за покупка в програмата. От механизма зависи и нивото на автоматизация на съобщенията, което спестява значителен човешки и финансов ресурс, като намалява и възможността за досадни грешки.

Допълнителни предимства за организаторите на програми за лоялност

В допълнение, Incentivo помага на организаторите на програми за лоялност да намалят разходите си за складиране и транспортиране на физически награди, като вместо тях изберат модерно и лесно за управление решение. Картите се презареждат по заявка от организатора, с избрана от него сума или спрямо активността на потребителите в платформата, на предварително уточнен период от време или избрана от клиента механика.

Платформата Incentivo е изключително гъвкава и отворена. Тя може да се използва както за дългосрочни програми, така и за еднократни промоционални активности. Налице е богат избор от допълнителни функционалности като нива с натрупване на точките, моментни награди или томболи и много други. Платформата предоставя и модули за допълнително ангажиране на участниците в програмата.

Потенциални клиенти на Incentivo са производители и дистрибутори на бързооборотни стоки, вериги търговски обекти, телекомуникационни компании, потребителска електроника и много други. С помощта на платформата те могат да управляват лесно отношенията си с реални клиенти от едно място, с възможност за бърза реакция и анализи в реално време. Всички движения на средства и активности на потребителите се регистрират автоматично. Доказателствата за покупка са налице в удобен електронен архив. За нуждите на счетоводството платформата осигурява подробни отчети, с възможност за бърз експорт на данните. Отчетите са изцяло съобразени като структура и формат с изискванията на съответната компания и гарантират лесни справки и пълна прозрачност. Разбира се, спазени са и всички изисквания по GDPR за технически и организационни мерки за защита на личните данни на участниците.

Но това не е всичко. Някои от клиентите на платформата успешно я прилагат дори и за стимулиране на собствените си служители. Вградената функционалност за планиране на обучения и тестове позволява на компаниите да измерват нивото на знания сред персонала и да награждават отличниците.

Разбира се, екипите на Идънред и Медияпост Хит Мейл съдействат на клиентите и при необходимост от консултация за механизма на програмата, техническа интеграция с външни системи или препоръки за по-удобно прилагане или автоматизиране на процеси. В случай че описаните по-горе функционалности Ви допадат и искате да научите повече за платформата Incentivo, можете лесно да се свържете с Медияпост Хит Мейл и Идънред, като попълните регистрационната форма:

iskam info buton