[Е-Книга] Employer Branding - Как компаниите да изпъкнат от тълпата
България
България

Employer Branding - Как компанията ви да изпъкне от тълпата

Този електронен наръчник е вашия помощник при изготвянето на Employer Branding стратегията ви. Ще откриете всички стъпки, през които трябва да минете, за да изготвите успешен и цялостен Employer Branding план.

В тази електронна книга ще откриете:  

  • Какво е Employer Branding и защо е нужно?
  • Как да изготвим успешен Employer Branding план?
  • Стратегически подходи за успешно позициониране като работодателска марка
  • Стартиране и изпълнение на Employer Branding кампании

За кого е подходящ материалът?

HR специалисти, които искат да разработят Employer Branding стратегия, чрез която да привличат най-добрите кадри и да подобрят цялостната репутация на организацията като предпочитан работодател.

Собственици на бизнес, които искат да намалят разходите за наемане на служители и да запазят ангажираността на най-добрите си служители или просто да подобрят репутацията и позиционирането на бизнеса си.

Време е да се отличите като работодател! Изтеглете електронната ни книга днес и изгответе вашата Employer Branding стратегия.

empl branding pages

Знаете ли, че изграждането на работодателска марка намалява разходите за набиране на персонал в дългосрочен план и увеличава привлекателността на компанията? Във „войната на талантите“ Employer Branding-ът е необходим за улавяне и задържане на висококачествения кадрови потенциал.

Как да изготвите успешен Employer Branding план?

Когато изграждате Employer Branding, можете да използвате модела на фунията. Той се състои от 4 точки:

  1. Стратегия: Анализ на статуквото – Какви предимства има вашата компания, които другите компании не предлагат?

  2. Брандиране: Комуникацията на бранда се разработва въз основа на стратегията. Както при всяка друга марка, трябва да е ясно каква информация се разпространява и най-вече как се предава. Определете ясно каква ще е корпоративната формулировка на комуникация в обявите за работа, на уебсайта и в рекламните материали.

  3. Ангажираност: Не само работодателя е отговорен за имиджа на компанията. Важна роля имат и…

 

Искате да научите повече?

iztegli bezplatno