Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
Този електронен наръчник е вашия помощник при изготвянето на Employer Branding стратегията ви. Ще откриете всички стъпки, през които трябва да минете, за да изготвите успешен и цялостен Employer Branding план.
HR специалисти, които искат да разработят Employer Branding стратегия, чрез която да привличат най-добрите кадри и да подобрят цялостната репутация на организацията като предпочитан работодател.
Собственици на бизнес, които искат да намалят разходите за наемане на служители и да запазят ангажираността на най-добрите си служители или просто да подобрят репутацията и позиционирането на бизнеса си.
Знаете ли, че изграждането на работодателска марка намалява разходите за набиране на персонал в дългосрочен план и увеличава привлекателността на компанията? Във „войната на талантите“ Employer Branding-ът е необходим за улавяне и задържане на висококачествения кадрови потенциал.
Когато изграждате Employer Branding, можете да използвате модела на фунията. Той се състои от 4 точки:
Стратегия: Анализ на статуквото – Какви предимства има вашата компания, които другите компании не предлагат?
Брандиране: Комуникацията на бранда се разработва въз основа на стратегията. Както при всяка друга марка, трябва да е ясно каква информация се разпространява и най-вече как се предава. Определете ясно каква ще е корпоративната формулировка на комуникация в обявите за работа, на уебсайта и в рекламните материали.
Ангажираност: Не само работодателя е отговорен за имиджа на компанията. Важна роля имат и…
Искате да научите повече?