Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
Разберете как инфлацията формира новите хранителни навици на служителите и как социалните придобивки като ваучерите за храна могат да бъдат мощен инструмент за подпомагане на потребителите и търговските обекти във времена на икономическа нестабилност.
Как инфлацията влияе върху това, което българите поставят на трапезата си? Допринасят ли дигиталните ваучери за храна за финансовата стабилност на българските служители? Възможно ли е да се поддържа хармония между намаляване на разходите и качественото хранене? И как могат работодателите да помогнат на своите екипи да постигнат този баланс?
Отговорите на тези въпроси ще откриете в детайлното проучване, което Идънред България - водещ оператор на ваучери за храна, проведе през м. септември 2024. В анкетата взеха участие над 6,800 ползватели на ваучери за храна, работещи в компании от различни сектори от цялата страна, както и 90 търговски обекта, приемащи ваучери.
Тази година във въпросника попаднаха теми като:
След близо три години на значително повишена инфлация, над средната за ЕС, най-актуалните данни на Евростат показват, че средното ниво на покачване на цените в България се стабилизира. Въпреки това, голяма част от българското население все още изпитва финансова несигурност и смята, че разходите им ще се покачат. Поради това, ние си поставихме за цел да изследваме...
Food Barometer е проучване, координирано от Групата на Edenred в различни части на света, включително и България. През 2024 година Идънред и нейните партньори интервюираха 49,990 ползватели на ваучери за храна и 1,491 собственици на заведения за хранене в 22 страни, за да анализират хранителните навици на служителите и влиянието на икономическата обстановка през последните години върху избора на храна и бизнеса.