България
България

Food Barometer 2024: Проучване за употребата на ваучери за храна, хранителните навици на работещите и работата на заведенията.

Разберете как инфлацията формира новите хранителни навици на служителите и как социалните придобивки като ваучерите за храна могат да бъдат мощен инструмент за подпомагане на потребителите и търговските обекти във времена на икономическа нестабилност.

Как инфлацията влияе върху това, което българите поставят на трапезата си? Допринасят ли дигиталните ваучери за храна за финансовата стабилност на българските служители? Възможно ли е да се поддържа хармония между намаляване на разходите и качественото хранене? И как могат работодателите да помогнат на своите екипи да постигнат този баланс?

Отговорите на тези въпроси ще откриете в детайлното проучване, което Идънред България - водещ оператор на ваучери за храна, проведе през м. септември 2024. В анкетата взеха участие над 6,800 ползватели на ваучери за храна, работещи в компании от различни сектори от цялата страна, както и 90 търговски обекта, приемащи ваучери.

Тази година във въпросника попаднаха теми като:

  • Последствията от инфлацията върху хранителните навици на българските служители и работата на търговските обекти.
  • Преобладаващите мнения на потребителите и търговците около дигитализацията на ваучерите за храна.
  • Тенденциите около здравословното хранене и борбата с разхищението на храна.

[Проучване] Food Barometer 2024 - Как инфлацията формира новите хранителни навици на служителите и как социалните придобивки като ваучерите за храна могат да бъдат мощен инструмент за подпомагане на потребителите и търговските обекти във времена на икономическа нестабилност.

След близо три години на значително повишена инфлация, над средната за ЕС, най-актуалните данни на Евростат показват, че средното ниво на покачване на цените в България се стабилизира. Въпреки това, голяма част от българското население все още изпитва финансова несигурност и смята, че разходите им ще се покачат. Поради това, ние си поставихме за цел да изследваме...

Искате да разберете повече? 

iztegli bezplatno


Food Barometer е проучване, координирано от Групата на Edenred в различни части на света, включително и България. През 2024 година Идънред и нейните партньори интервюираха 49,990 ползватели на ваучери за храна и 1,491 собственици на заведения за хранене в 22 страни, за да анализират хранителните навици на служителите и влиянието на икономическата обстановка през последните години върху избора на храна и бизнеса.