Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
Ние от Идънред България и foodObox стартирахме партньорство и обединихме сили в битката срещу разхищението на храна. Целта на партньорството е да се разпространи идеята за спасяване на храна сред партньорите и крайните потребители на продуктите на Идънред България и да се предостави практическо решение за справянето с този проблем в лицето на мобилното приложение, борещо се срещу разхищението на храна: foodObox.
FoodObox е приложение, чрез което търговски обекти като ресторанти, заведения, сладкарници, пекарни, супермаркети, минимаркети и др. предлагат годни продукти, останали в излишък, на потребителите на приложението с намалена цена. Търговските обекти обявяват кутии-изненада, а потребителите ги запазват и купуват на място в час, определен от обекта.
В основата на foodObox стои стремежът за намаляването на разхищението на храна. Тяхната цел е да предостави печелившо за всички решение на този глобален проблем. Спасявайки храна от изхвърляне, ние помагаме на планетата, като в същото време намаляваме и социално-икономическите вреди от прахосването й.
Разберете повече за foodObox тук.
Натиснете бутона долу, попълнете формата и представител на foodObox ще се свърже с Вас или се свържете с Александър Наков, Мениджър търговска мрежа на Идънред България, за да Ви предостави промокод за 1 година без такси - тел. +359884184794 , имейл: alexander.nakov@edenred.com
Лесно. Нужно е да регистрираш фирмата си като кликнеш на бутона “Регистрирай бизнеса си”. След приключване на регистрацията, представител на Foodobox ще се свърже с теб, за да ти помогне с първите стъпки.
Нарича се кутия-изненада, тъй като не е възможно да се предвиди какви продукти и храни ще останат в излишък. Клиентът е наясно, че получава кутия със спасена храна, която е микс от различни артикули.
В кутията-изненада, която ще предлагаш на клиентите на платформата може да има всякаква храна, която в момента на продажбата не е с влошено качество или с изтекъл срок на годност. Можеш да продаваш сготвена или пакетирана храна и напитки, плодове и зеленчуци, продукти с нарушена опаковка или пък такива в нетърговски вид.
Всякакъв вид хранителни продукти и напитки, които са негодни за консумация, с вече изтекъл срок на годност, с отворена опаковка, съдържащи мухъл и други.
Можете да управлявате профила си лесно и удобно през Администраторския панел. Там може да въвеждате и коригирате часовия диапазон, наличността и да следите в реално време поръчки към обекта. Ако се нуждаете от повече информация, можете да се свържете с представител на foodObox.
Не е задължително да продаваш всеки ден, foodObox е план Б в дните, в които имате излишък.
Клиентът заплаща своята “кутия- изненада” на място в обекта при потвърждаване и вземане на поръчката си.
След запазване на предлаганата от теб кутия-изненада чрез мобилното приложение, клиентът ще я вземе на място в предварително зададения от теб прозорец за вземане. Плащането става в момента на вземане на поръчката.