Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
От основаването си Идънред е ежедневният спътник на работещите хора. Групата свързва над 60 милиона потребители и 2 милиона партньорски търговски обекта в 45 страни чрез повече от 1 мил. корпоративни клиенти, като задвижва добродетелен кръг чрез своите повече от 250 програми за разплащане на храна, мобилност, стимули и корпоративни плащания. С разкриването на своята цел, Идънред препотвърждава своя ангажимент за създаване на стойност за всички свои заинтересовани страни благодарение на връзките, които създава между тях.
Мотото: „Обогатяваме връзките завинаги“ внася нова светлина в стремежа на Идънред за създаване на силна връзка между корените на Групата, нейната текуща позиция и бъдещето, което тя предвижда. Това мото има за цел да информира за стратегическите решения на Групата и да обедини нейните екипи, като придаде смисъл на организацията, в съответствие с нейната политика за корпоративна социална отговорност под мото „Ideal“.
„Обогатяваме връзките“ отразява експертизата на Групата в превръщането на всяка транзакция в изживяване, в интелигентна, безопасна и ефективна връзка, като същевременно повишава нейната стойност. Освен плащане, всяка транзакция, всяка връзка е насочена към специфични нужди за подобряване на благосъстоянието и покупателната способност на работещите, за подобряване на привлекателността и ефективността на компаниите и за подобряване на пазара на труда и на местната икономика.
„Foor good“ е послание, което на английски има двойно значение. В превод на български може да означава както „За добро“, така и „Завинаги“. Посланието отразява страмежа на команията за напредък и възможност за по-добро бъдеще. Решенията за разплащане на Идънред имат положително въздействие върху здравето и благосъстоянието. Те подкрепят местната икономика, защитават уязвимите общности и опазват околната среда. „Завинаги“ е и обещание: в свят, в който много от връзките са мимолетни, Идънред се стреми да формира стабилни, трайни връзки – смислени, базирани на доверие връзки.
„Определянето на нашата цел бележи нова глава в историята на Идънред, която започна с изобретяването на Ticket Restaurant през 1962 г. и разпери крилата си през 2010 г., когато бе създадена Групата. Бих искал да благодаря на нашите служители, че смело приеха това предизвикателство. Заедно отделихме време да помислим какво ни обединява: нашите ценности, нашите стратегически амбиции, нашата роля като икономически играч и корпорация, нашите взаимоотношения със заинтересованите страни и нашата политика за социална отговорност. Успяхме да обобщим всички тези връзки в смислено мото, което улавя същността на Идънред днес, и ще ни напътства, докато изграждаме образа на фирмата в утрешния ден: „Обогатяваме връзките завинаги“.
Целта на Идънред е заложена в цялото стратегическо мислене на Групата. Тя е отразена в нашата политика за корпоративна социална отговорност чрез трите ангажимента, които компанията поема.
Научете повече в секцията Корпоративна социална отговорност.
Дефинирането на целта на Идънред е колективно начинание, включващо няколкостотин служители на Групата по целия свят.
Проектът стартира през април 2020 г. и първоначално бе ръководен от младите таланти на Идънред, които участваха в програмата на Групата за дипломанти - „Edenstep“. Участниците бяха разделени на две работни групи и бяха помолени да разсъждават върху концепцията за цел. Работата на двете групи включваше организиране на множество семинари, проучвания и интервюта с други служители.
След това дипломантите предадоха проекта на „огледална група“ от около 20 служители, представляващи различни географски райони на Идънред, за да могат да осигурят оперативна перспектива. Накрая, по-голяма група (от около 300 служители) беше включена чрез въпросник за установяване на основните активи и силни страни на Идънред в различните държави.
Докато това се случваше, беше проведено независимо проучване сред вътрешни и външни заинтересовани страни - включително клиенти, партньори, публични органи, инвеститори, социолози и философи.
НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЦЕЛТА НА ИДЪНРЕД ОТ ВИДЕОТО: